"Maga az élet fölfoghatatlan csoda - s akiben nincs ámulat, az soha az igazság közelébe sem juthat." (Müller Péter)

2012. márc. 24.

Mistery Egg III.

A III. etap. Tüneményes ez a nyuszi. :)
Már csak végső formába kell öntenem, de hétfő estig arra nincs lehetőségem, sajnos.
Gyönyörű kis minta. Olga, nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, és remélem, hogy a későbbiekben is lesz még részem ilyen örömteli hímzésben Veled! :)




Sajnos, a fotókon nem látszik jól, de:
Zweigart Juliana, pale lilac, 28 ct
Hand dyed thread
és gyönyörű pasztell, halvány lila, cseh gyöngyök

10 megjegyzés:

  1. Прекрасно! Ты отлично все подобрала! Акварельное яйцо, настоящая весна!!!

    VálaszTörlés
  2. Сама нежность!Розовая мечта! )))

    VálaszTörlés
  3. Jajj, hát ez a kisnyúl nagyon édes lett :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Jucus. :) Kis formás tényleg. :)

    VálaszTörlés
  5. Получилось очень красиво. Мне нравится)

    VálaszTörlés
  6. Прекрасно получается, очень нарядно и празднично!

    VálaszTörlés
  7. Milyen sok orosz olvasód van( és én is értem - micsoda sikerélmény)!
    A nyuszi cuki,a színek kellemesek, gondolom a gyöngyökkel volt munka rendesen.
    Eszter

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm. :)
    A "gyöngyhímzés" tényleg próbára tett, pláne, hogy egyszer kiborítottam nagy műgondom közepette a dobozból őket a régi szalagparkettára.. A résekből vadásztam össze az apró bigyókat.
    Nagyon szerettem hímezni, ez tény. Kellemes tavaszi színt szerettem volna, mégis csak tavaszi apropója van a mintának. :) a nyuszi kis formás, nekem is tetszik, és azóta a harmadik ilyenen dolgozom, némi változtatással. Nem gyöngyözök ennyit. :D

    VálaszTörlés