"Maga az élet fölfoghatatlan csoda - s akiben nincs ámulat, az soha az igazság közelébe sem juthat." (Müller Péter)

2011. aug. 6.

MUK halom

Csak, hogy megköszönjem a kitartását mindazoknak, akik figyelemmel kísérnek.. és jelezzem, hogy nem holt a  blog.. Folyamatban van egy halom munkám. El vagyok havazva, ott hímzek, ahol tudok, amikor tudok. Félholtan álomba ájulva is. Ajándékok, de nem olvassák a blogom a leendő tulajdonosok, tehát megmutogatok ezt azt.
Amikor végső formát öltenek, jövök velük újra.


A mintáért hálás köszönetem Mankának!


Ebből egyelőre csak egy részlet.


Ezért pedig, Lee, ha olvasol, millió köszönet! Imádtam hímezni. Sőt, készül új verzió is belőle. :)

Egyelőre ennyi, mert most rohannom kell tovább.
Köszönöm a türelmét mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Juj tünde, Ez a minta de gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Obrigado por bordar um desenho meu! Voce me deixa muito feliz!
    Um grande abraço e uma ótima semana!

    VálaszTörlés
  3. Jöttem én is hozzád. Nagyon tetszenek a munkáid!
    Ez a Lee-s hardanger csodaszép.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! :) Örülök, hogy itt vagy Te is. :)

    VálaszTörlés
  5. Csodásak! Az első azért tetszik, mert olyan szép a harsány piros szívvel, a másodiknak a színei tetszenek, a harmadiknál a kompozíció tetszik nagyon!

    VálaszTörlés