"Maga az élet fölfoghatatlan csoda - s akiben nincs ámulat, az soha az igazság közelébe sem juthat." (Müller Péter)

2013. ápr. 29.

Felzárkózási törekvés

Október 16. 2012. .. Nem magyarázkodom hosszan, így hozták a körülmények. Munkakörülmények, elsősorban. Minekutána most próbálom magam összeszedni néhány végkimerültség csúnya következményéből.
No de, újratervezés. :)
Remélem, sőt, törekszem arra, hogy újra rendszeresen jöhessek közétek.
Köszönöm annak, aki kitartott mellettem, vagy hagyott a sor végén is akár ácsorogni.
Ahogy fellelem, hozom az elmúlt hónapok képeit.

5 megjegyzés:

  1. Örülök Tündi hogy újra itt vagy, és nem kell mentegetőzni, nekem sem sok időm van gép előtt ülni, meg ilyen csoda időben amúgy is bűn :) Nagyon kíváncsi vagyok a képekre!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jelentkeztél! Zajlik az élet, sokszor csúnyán, de az "újratervezés", az varázsszó! :)))
    Várom a képeket én is, nagyon! :)

    VálaszTörlés
  3. Remélem sikeres lesz az újratervezés és regenerálódni tudsz!!! Én is kíváncsi vagyok a képekre:).

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm Nektek! :) Nagyon jólesik, hogy írtatok. :)

    VálaszTörlés